Ήταν μία <<συνάντηση>> των μουσικών συνόλων και χορωδιών του Βαρβούτειου Δημοτικού Ωδείου Πτολεμαΐδας και της μαθητικής ορχήστρας του Σύγχρονου Ωδείου Θεσσαλονίκης , με ένα διαφορετικό χρώμα από τις άλλες συναυλίες καθώς τα έργα και τα κομμάτια που απέδωσαν τα μουσικά σχήματα είχαν υφή πανηγυρική.
Η όλη διοργάνωση ήταν άψογη από τους καθηγητές και τους σπουδαστές , ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα ξεχωριστό μελωδικό δίωρο.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Εορδαίας Παρασκευή Βρυζίδου , ο Αντιπρόεδρος του Ωδείου Πτολεμαΐδας Γρηγόρης Πουγαρίδης και εκπρόσωποι άλλων φορέων της περιοχής.
www.newsinnews.gr