Χριστουγεννιάτικη πανδαισία με ύμνους και κάλαντα απο τα ωδεία Πτολεμαΐδας & Θεσσαλονίκης

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Μία υπέροχη Χριστουγεννιάτικη συναυλία πραγματοποίησαν ενώνοντας τις δυνάμεις τους , τα Ωδεία Πτολεμαΐδας και Θεσσαλονίκης στο κατάμεστο Πνευματικό Κέντρο της Πτολεμαΐδας , υπό την αιγίδα του Δήμου.
Ήταν μία <<συνάντηση>> των μουσικών συνόλων και χορωδιών του Βαρβούτειου Δημοτικού Ωδείου Πτολεμαΐδας και της μαθητικής ορχήστρας του Σύγχρονου Ωδείου Θεσσαλονίκης , με ένα διαφορετικό χρώμα από τις άλλες συναυλίες καθώς τα έργα και τα κομμάτια που απέδωσαν τα μουσικά σχήματα είχαν υφή πανηγυρική.
<<Οι συνεργασίες αυτές μεταξύ των σπουδαστών των δύο Ωδείων , που είναι άκρως εποικοδομητικές, θα πρέπει να διευρυνθούν και να συνεχιστούν και στο μέλλον>> επεσήμανε στον χαιρετισμό του ο καλλιτεχνικός Διευθυντής του Β.Δ.Ω.Π. Μίκης Μιχαηλίδης.
Η όλη διοργάνωση ήταν άψογη από τους καθηγητές και τους σπουδαστές , ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα ξεχωριστό μελωδικό δίωρο.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Εορδαίας Παρασκευή Βρυζίδου , ο Αντιπρόεδρος του Ωδείου Πτολεμαΐδας Γρηγόρης Πουγαρίδης και εκπρόσωποι άλλων φορέων της περιοχής.
www.newsinnews.gr