|
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεν ΞΕ – πουλούν απλά τη ΔΕΗ. Προσπαθούν να τη δώσουν ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ !
Σκανδαλώδης η έκθεση της ΔΟΥ ΕΕ που τιμά το 40% στα 2 δις !!!!
Αν μη τι άλλο, στην απόλυτη επιβεβαίωση της φράσης ¨ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ τη ΔΕΗ¨ που το τελευταίο χρονικό διάστημα χρησιμοποιήσαμε ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και η ΓΕΝΟΠ, προκειμένου να περιγράψουμε τα όσα μεθοδεύονται γύρω από το πλάνο Κυβέρνησης – Τροίκας για υποτιθέμενη πώληση του 40% των λιγνιτικών μονάδων και των κοιτασμάτων, καταλήγουν τα δημοσιεύματα που βλέπουν τις τελευταίες μέρες το φως της δημοσιότητας. Δημοσιεύματα περί του ¨τιμήματος¨ που έσπευσαν να υπολογίσουν στα 2 δις ευρώ! Ένα νούμερο, που όχι μόνο υποτιμά την αντικειμενική αξία των μονάδων και των κοιτασμάτων της επιχείρησης, τη δυναμική και την σημασία της, αλλά υποτιμά και την ίδια μας την νοημοσύνη. Έλεος !
Μήνες τώρα έχει ξεκινήσει μία ιστορία, αυτή της ¨πώλησης¨ των μονάδων, που εκτιμήθηκε και χαρακτηρίστηκε σαν το πιο εφιαλτικό σενάριο, και τώρα, οι περιβόητοι δανειστές – αφαιμακτές της χώρας, που από το καλοκαίρι και μετά πιέζουν προκλητικά την κυβέρνηση να Ξε-πουλήσει σε ιδιώτες εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής, ελέω απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, έρχονται να δώσουν τη χαριστική βολή με υπολογισμούς που καταρρίπτουν τους μαθηματικούς κανόνες και τους νόμους της ηθικής.